BRANDNEWS

BRANDING IS EVERYTHING.

  • Etusivu
  • Branding
  • Markkinointi
  • Portfolio
  • Ajatuksia
  • Ota yhteyttä
You are here: Home / Portfolio / Chemigate the Bridge 1/2016
Portfolio

Chemigate the Bridge 1/2016

Chemigate the Bridge 2016

Chemigate the Bridge 1/2016

Rock and Roll is commitment.
Rock and Roll is passion and spirit.

[Mick Fleetwood]

Intohimo!

Chemigaten asiakas- ja sidosryhmälehti the Bridge pureutuu intohimoon monesta eri kulmasta. Mukana on artikkeleita työhön, musiikkiin, autourheiluun, ruokaan ja liikuntaan liittyvistä intohimoista.

Lue myös miten teollisuudessa voidaan panostaa laatuun vihreämmillä arvoilla, tutustu kiinalaiseen ruokakulttuuriin tai siihen miten Chemigaten tuotteet parantavat pehmopaperien ja kartonkien ominaisuuksia.

the Bridge 1 / 2016 (fi) »
the Bridge 1 / 2016 (en) » 

Chemigate Oy

Chemigate Oy on modifioituja tärkkelyspohjaisia side- ja liima-aineita tekniseen käyttöön valmistava ja myyvä suomalainen yhtiö. Yrityksen keskeinen päämäärä on tarjota luonnosta peräisin oleviin raaka-aineisiin (tärkkelykset) pohjautuvia, ekologisesti kestäviä vaihtoehtoja teollisuuden sideaineiksi.

Tärkkelysliiketoiminta juontaa juurensa 1970-luvun lopulle. Raisio Chemicals perusti tuolloin Oy Kationi Ab:n Lapualle, jossa aloitettiin modifioitujen tärkkelyksien valmistus.

1980-luvulla Raisio Chemicals kehitti Suomessa laajan valikoiman erilaisia tärkkelyspohjaisia tuotteita ja ratkaisuja pääasiassa paperi- ja kartonkiteollisuuden tarpeisiin. Kehitystyö oli voimakasta ja yhteistyö paperi- ja kartonkiteollisuuden kanssa oli hyvin tiivistä.

Raisio Yhtymä myi Raisio Chemicals’in Ciba Specialty Chemicalsille vuonna 2004. Vuonna 2009, BASF osti koko Ciban osakekannan. Ja seuraava vuotena perustettiin Chemigate jatkamaan modifioitujen tärkkelysten liiketoimintaa Suomessa.

Yrityksen pääpaikka on Lapualla. Sillä on myös tehtaat Mietoisissa ja Kaipiaisissa sekä myyntikonttorit Vaasassa ja Shanghaissa.

Yrityksellä on vahvat kumppanuussuhteet vilja-, peruna- ja tapiokatärkkelyksien toimittajiin, joita ovat Altia Oyj ja Finnamyl-konserni Suomessa.

Chemigate theLink. the Bridge. the Future. of Starch.

1
Share on TwitterTweet
Share on LinkedIn Share
Share on Pinterest Share
Share on Facebook Share
Lue myös »  Fresno täytti 5-vuotta!

RELATED POSTS

Sisäinen brändi rakennetaan työilmapiirillä
4.2.2020
Brändi tarvitsee luksusta
27.12.2017
Brändi vs. Markkinointi
Brändi vs. Markkinointi
10.11.2017
Kohta on taas kiire…
28.10.2017
Mitä Susijengi opetti porkkananviljelijälle ja markkinoijalle
Mitä Susijengi opetti
10.9.2017

Leave a Comment 
1

Vastaa Peruuta vastaus

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

BRANDNEWS

BRANDNEWS| Ajatuksia brändingistä, markkinointiviestinnästä ja johtajuudesta, höystettynä trendeillä ja herkkupaloilla maailmalta (+ hieman omia referenssejä). by Juhana Peltomaa

Brändi on yrityksen arvokkain pääoma ja branding is everything. Mutta muista, että myös everything is branding. Siksi kannattaa lukea Brandnews.

Juhana Peltomaa

Juhana on hyvin marinoitu markkinoinnin ja brändiviestinnän konkari. Sydäntä lähimpänä ovat oma kuningatar ja yhteiset kolme prinsessaa. Hyvänä kakkosena tulevat brändien maailma, golfin pelaaminen ja kauniit asiat. Jatkuva johtajuuden ja markkinointiviestinnän oppiminen saavat innostumaan yhä uudelleen ja uudelleen.

Etkö löytänyt etsimääsi?

Tilaa Brandnews sähköpostiisi

Instagram

Aihealueet

  • Ajatuksia (7)
  • Branding (12)
  • Markkinointi (13)
  • Portfolio (6)

Viimeisimmät artikkelit

  • Sisäinen brändi rakennetaan työilmapiirillä 4.2.2020
  • Brändi tarvitsee luksusta 27.12.2017
  • Brändi vs. Markkinointi 10.11.2017

Lue myös

Sisäinen brändi rakennetaan työilmapiirillä

Tämän päivän kuuma peruna työelämässä on työhyvinvointi. Vai pitäisikö jopa sanoa työpahoinvointi? Continue reading

Brändi tarvitsee luksusta

Mutta mitä on luksus? Seth Godin pohti jouluaaton miniblogissaan luksuksen ja uuden luksuksen Continue reading

Brändi vs. Markkinointi

Brändi vs. Markkinointi

Onko brändillä ja markkinoinnilla jotain tekemistä toistensa kanssa? Ainakin panostus toiseen saa Continue reading

Avainsanat & aiheet

Asiakasjohtaminen Asiakaskokemus Asiakaslehti Asiakaspalvelu Auto-Ilves Brief Briiffaus Briiffi Brändi Chemigate Evoluutio Facebook Forbes Fresno Hakukoneoptimointi Huomioarvo Imago Johtajuus Lean LinkedIn Luksus Maine Markkinointi Nettisivut Opas palaute Palvelumuotoilu Sisältö some sosiaalinen media Sponsorointi Strategia Susijengi Tawast Golf Tuotteistaminen Työkirja Vuorovaikutus Värit Wanha Pankki Yrittäjyys Yritysilme

Brandnews sosiaalisessa mediassa

BrandNews-logo
BRANDING IS EVERYTHING

Whatever, whenever
You choose to do or don’t,
is what Your Brand is.
Be kind to Your Brand
– Read the BRANDNEWS.

https://brandnews.fi
JUHANA PELTOMAA

puhelin: 050 594 5543
email: juhana@krafted.fi
web: krafted.fi

Twitter: @JuhanaP • #BrandStory
LinkedIn: @JuhanaP
Facebook: brandnews.fi
Instagram: @brandnews.fi